fredag 2 november 2012

Teetee - tidning med mönster

Nu har Teetee´s sista tidning för det här året dykt upp. Jag gillar den, lite reportage i början, nyheter inom garnbranschen m.m. Så har vi då förstås bilder o mönster på nya modeller såväl för stick- som virksugna. Här har jag några exempel ur senaste numret: En "pepparkaksfilt" - hur söt är inte den! "Fisk- och ugglevantar" - kanske något för de yngre vantanvändarna.

Teetee är ett finskt företag, på deras hemsida finns en hel del gratismönster och man kan även lägga in en prenumeration på deras webbtidning (sen är det bara att skriva ut tidningen o lägga sig o bläddra - fundera på nya projekt)


3 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

Här tror jag inte att jag varit och hälsat på. Nu får jag titta runt ordentligt för här verkar det finnas mycket fint och kul att titta på.

Alltid roligt att få nya internetbekantskaper.

Ha en skön helg!

StickFia sa...

Mmm, det var ett roligt nummer som kom nu. Dom andra har också varit bra, men dethär stämde så väl med det som behövs just nu.

nattugglan sa...

oj där har jag inte kollat..måste gå in o se vad de har---(teetee)fina fiskvantar !